Вислів Білла Гейтса, що пролунав більше 10 років тому: «В майбутньому на ринку залишаться 2 типи компаній: ті, що в інтернеті і ті, що вийшли із бізнесу», - дедалі стає більш актуальним. Наше кредо - щоб бути успішними на ринку вантажних перевезень не потрібно «винаходити велосипед», потрібно:
Виходячи з вищесказаного, не тільки транспортна компанія, а будь-який бізнес повинні мати такий «джентельменський набір рішень»:
Впровадити ЕRP систему. Систему планування ресурсів підприємства. Зазвичай, вона будується за модульним принципом і охоплює всі ключові процеси діяльності компанії.
На прикладі компанії впроваджено 1С Бухгалтера В.8 з онлайн-банкінгом, сучасний сайт у вигляді landing-раде. Компанія присутня у Фейсбук, Інстаграм, Телеграм, Месенджер і т.д. У виробничій діяльності впроваджений GPS-моніторинг руху транспорту. Онлайн-моніторинг температурного режиму всередині автомобільного відсіку при перевезенні швидкопсувних вантажів у рефрежираторах.
Відділ продаж забезпечений CRM системою Bitrix24.
Для контролю внутрішніх процесів розроблена власна ERP система, що контролює: загальний документообіг, аналіз роботи транспорту, контроль документації по автомобілях і водіях та багато іншого.
Особливо актуальним впровадження ІС та ІТ-рішень є в даній поточній ситуації. Санітарно-епідеміологічна ситуація в Україні та і в усьому світі ставить нові вимоги та пропонує нові методи роботи бізнесу, а саме: віддалена робота, віддалений доступ до інформації співробітників. Вищевказаний набір рішень дає можливість це зробити.
Для того, щоб все це впровадити, потрібно, крім настрою керівництва та винайдення коштів, виконати таке «домашнє завдання»: - Описати структуру Вашої компанії. Згідно структури розробити схеми бізнес-процесів.
Все це можна зробити своїми силами або залучити консалтингові фірми. Найголовніше в будь-якому варіанті: без участі керівництва і працівників від найнижчої до найвищої ланки, успіх неможливий. Також результату не буде і без морально-психологічного настрою хоча б половини колективу. Неможливо буде прийняти та впровадити ці зміни. Багато наших колег, як з малого так і середнього бізнесу, не змогли це впровадити, не вирішивши останньої проблеми.
Але коли це подолано - далі буде тільки ріст бізнесу. Для керівництва та менеджерів - подача всебічних рейтингів працівників. Менеджери спочатку думають, що це тільки збільшення контролю, але потім бачать суттєву допомогу ІС в їхній роботі. Також швидка аналітика важлива для керівництва підприємством, щоб приймати правильні рішення.
З одного боку розробники CRM-систем стверджують, що все почалося зі створення іРhone, це вся вхідна інформація від клієнта. З іншого боку не дають ніяких рішень для під'єднання мобільних телефонів офісних працівників. Є додаткові сервіси, але вони на даний момент або «сирі» або дорогі.
Що компанії в підсумку дало впровадження інноваційних систем: